دامی به نام اضطراب در کنکور:
کنکوری ها بشتابید
لازمه های کنکور

زبان انگلیسی: دانلود سوالات کنکور92 : تجربی ها ژنـــــــتــــــــیـــــــتک... هرکی رشته انسانیه بشتابه... همه رشته ها: اگه تجربی هستی بدو بیا... مخصوص بر و بچه های تجربی: دامی به نام اضطراب در کنکور: سفارش آزمون های متعدد از موسسه های مختلف: بچه های تجربی بشتابید به این قسمت: استادهای برتر: جمع بندی دروس به شیوه ی هرسه روز یک بار: آزمون های آنلاین: سوالات کنکور رشته های مختلف:


دامی به نام اضطراب در کنکور:

چند روز پیش داشتم یه مجله میخوندم که به یه مطلبی درمورد اضطراب کنکور برخورد کردم واسه خودم جالب بود.به این فکر افتادم که این مطلب رو واست بذارم شاید به درد تو هم بخوره.شاید تو هم ازجمله داوطلبایی باشی که سرشار از استرسیگریه.پس بخون که ضرر نمیکنی:

((انجام هرکارمهم وحساسی به خودی خود باعث اضطراب هر انسانی میشود.به خصوص وقتی به مراحل و لحظات نهایی آن کار نزدیک میشویم.ریشه اضطراب در ندانستن است.چون ما نمیدانیم چه اتفاقی قرار است برای ما درجلسه کنکور بیفتد.این اضطراب تا حدی طبیعی و لازم برای موفقیت است اما خود ما نباید به آن دامن بزنیم.یکی ازعواملی که این استرس را ایجاد میکند مقایسه کردن خود با سایر داوطلبین است که نه تنها باعث ایجاد رقابت نمیشود بلکه باعث نادیده گرفتن نقاط قوتمان میشود و یاس و ناامیدی را به همراه خواهد داشت.عامل مزاحم بعدی افکار کاذب و غیرواقعی هستند که این حس را به ما میدهند که مطالب فراگرفته شده را فراموش کرده ایم! اهمیت آزمون و استرس ناشی از آن باعث ایجاد چنین حالتی میشود که میتوانید با مرور ذهنی برخی نکات به این حس غلبه کنید و خود باوری خودتان را تقویت کنید.نگاه مثبت و امیدوارانه به موفقیت هرچه بیشتر شما عزیزان کمک خواهد کرد. پس...

خندهمثبت اندیشی را چند برابر کنید))خنده



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








نویسنده : محبوبه تاریخ : یک شنبه 27 مرداد 1392



تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به کنکوری ها بشتابید مي باشد.